€75.02  €36.75Korting: 51% korting
  • Model: Kenzo 0010088
  • 5046 aantal op voorraad
  • kenzo babille rugtas met cactusdessin transparant kinderen accessoires mode-accessoires,kenzo t shirt sale,webshop
kenzo babille rugtas met cactusdessin transparant kinderen accessoires mode-accessoires,kenzo t shirt sale,webshop_checkout
kenzo verkooppunten Kenzo Kinderen Accessoires Mode-accessoires , kenzo babille rugtas met cactusdessin transparant kinderen accessoires mode-accessoires,kenzo t shirt sale,webshop kenzo trui,meer in de mode

samenstelling

• materiaal: 100% polyurethaan

specificaties

• breedte: 24 cm
  • hoogte: 28 cm
  • diepte: 9,5 cm
  • hoogte handvatten: 6 cm
  • lengte schouderriem: 30- 55 cm
  • schouderriem: niet afneembaar, wel verstelbaar
  • tassluiting: ritssluiting
  • aantal steekvakken: 1
  • geschikt voor laptop: zonder laptopvak

productinformatie

stijltip: match de rugtas met de bijpassende becassine regenjas van kenzo voor een speels contrast.

meer over dit merk

modehuis kenzo is opgericht door de gelijknamige ontwerper kenzo takada. in 1970 begon hij met het verkopen van zijn handgemaakte damescollectie in parijs. inmiddels is kenzo uitgegroeid tot een wereldwijd bekend merk. het label haalt zijn inspiratie uit de multiculturele wereld en hecht waarde aan natuurlijke schoonheid en kleur. dit uit zich in designs samengesteld uit contrasterende stoffen met uitgesproken prints.

1 maat