€57.69  €28.27Korting: 51% korting
  • Model: Kenzo 0010197
  • 5244 aantal op voorraad
  • kenzo balouan knuffel 28 cm grijs kinderen school & spelen speelgoed knuffels,kenzo schoenen,outlet Nederland
kenzo balouan knuffel 28 cm grijs kinderen school & spelen speelgoed knuffels,kenzo schoenen,outlet Nederland_checkout
kenzo tshirt Kenzo Kinderen School & spelen Speelgoed , kenzo balouan knuffel 28 cm grijs kinderen school & spelen speelgoed knuffels,kenzo schoenen,outlet Nederland kenzo t-shirt,korting

samenstelling

• materiaal: 100% katoen

specificaties

• breedte: 9 cm
  • hoogte: 28 cm

productinformatie

deze balouan knuffel is onmiskenbaar kenzo met zijn tijgerstrepen en grijze trui die is voorzien van het logo. de knuffel komt in een luxe opbergtas en is hiermee een stijlvol cadeau voor aanstaande ouders.

meer over dit merk

modehuis kenzo is opgericht door de gelijknamige ontwerper kenzo takada. in 1970 begon hij met het verkopen van zijn handgemaakte damescollectie in parijs. inmiddels is kenzo uitgegroeid tot een wereldwijd bekend merk. het label haalt zijn inspiratie uit de multiculturele wereld en hecht waarde aan natuurlijke schoonheid en kleur. dit uit zich in designs samengesteld uit contrasterende stoffen met uitgesproken prints.

1 maat