€179.02  €87.72Korting: 51% korting
  • Model: Kenzo 0010020
  • 7677 aantal op voorraad
  • kenzo pet met tijgerprint donkergrijs heren accessoires hoeden & petten,kenzo t shirt sale,speciale aanbiedingen
kenzo pet met tijgerprint donkergrijs heren accessoires hoeden & petten,kenzo t shirt sale,speciale aanbiedingen_checkout
kenzo t-shirt Kenzo Heren Accessoires Hoeden & petten , kenzo pet met tijgerprint donkergrijs heren accessoires hoeden & petten,kenzo t shirt sale,speciale aanbiedingen kenzo outlet sale,winkel online

samenstelling

• materiaal: 100% katoen
  • stof: piqué geweven katoen
  • stretch: met stretch
  • wasvoorschrift: maximaal op 30º
  • strijkvoorschrift: warm strijken ( max. 110º)
  • droogvoorschrift: niet in de droogtrommel drogen
  • chemisch reinigen: chemisch reinigen door stomerij

specificaties

• lengte: 56 cm in maat s
  • gemaakt in: portugal

pasvorm

• deze maat valt: normaal
  • ons model is 175 cm en draagt maat: s
  • pasvorm: losvallend
  • silhouet: ontworpen voor een losvallende pasvorm

productinformatie

dit ontwerp van kenzo is volledig on-trend, comfortabel en eindeloos te combineren. de polo is verrijkt met subtiele streepdetails en een geborduurde tijgerkop; het symbool waar het modehuis haar populariteit aan te danken heeft.

stijltip: draag de polo in een high waisted jeans met chunky blokhakken of ga voor een ultra-vrouwelijke look met een plooirok en opvallende accessoires.

meer over dit merk

modehuis kenzo is opgericht door de gelijknamige ontwerper kenzo takada. in 1970 begon hij met het verkopen van zijn handgemaakte damescollectie in parijs. inmiddels is kenzo uitgegroeid tot een wereldwijd bekend merk. het label haalt zijn inspiratie uit de multiculturele wereld en hecht waarde aan natuurlijke schoonheid en kleur. dit uit zich in designs samengesteld uit contrasterende stoffen met uitgesproken prints.

deze maat valt normaal, lengte 56 cm in maat s